درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید@
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق پاک و آدرس

www.purelove2.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 27007
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

............pure love
خدایااااا جای سوره ای به نام *عشق* در قرانت خالیست که اینگونه اغاز می شود: و قسم به روزی که قلبت را میشکنند و جز خدایت مرحمی نخواهی یافت!!!
سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : farshid       

 
یاد می گیرم که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم

تو نگرانم نشو !!

همه چيز را یاد می گیرم !

یاد می گیرم چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !

یاد می گیرم ....نفس بکشم بدون تو......و به یاد تو !

یاد می گیرم که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !

تو نگرانم نشو !!

همه چيز را یاد می گیرم !

یاد می گیرم که بی تو بخندم.....

یاد می گیرم بی تو گریه کنم...و بدون شانه هایت....!

یاد می گیرم ...که دیگر عاشق نشوم به غیر تو !

یاد می گیرم که دیگر دل به کسی نبندم ....

و مهمتر از همه یاد می گیرم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

اما هنوز هیچ چیز را یاد نگرفته ام

از همه مهمتر باید یاد بگیرم که از تو در دفتر خاطراتم نگهداری کنم

اما دلم نمیخواهد اینطور شود دلم میخواد همیشه کنارم باشی

و شاید هرگز و هيچ وقت یاد نگیرم ....

تو نگرانم نشو !!

اما فراموش کردنت را هيچ وقت یاد نخواهم گرفت........!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: